Fontos tudnivaló:
Nem vállalunk felelősséget más, csatlakozó internetes Web-lapokon megjelenő tartalomért. Idegen, a nyekipalinka.hu oldalhoz csatlakozó weboldalak megtekintése a felhasználó saját kockázatára történik.
A 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) értelmében az itt megjelenő oldalakért és azok tartalmáért felelős:
Nyéki Pálinka Kft. 2220 Vecsés, Tamás utca 24.
Cégjegyzékszám: 13-09-130021
Bejegyezte a Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
A szeszesital kiskereskedelmi tevékenység a Vecsés Város Jegyzőjénél 1461/2011 nyilvántartási számon bejelentve.
A szeszes ital továbbértékesítés esetén bejegyzett adóraktári engedélyünk alapján vagyunk jogosultak. HU114013-01-001
1. Ki az Ön szerződéses partnere?
Az adásvételi szerződés a Nyéki Pálinka Kft-vel kerül megkötésre.
2. Ügyfélszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálatunk kérdések, reklamációk, esetén szívesen áll rendelkezésére vagy használja a kapcsolatfelvételi ürlapot illetve a panaszbejelentőt.
Telefonos rendelést is elfogadunk !
Hétfő-Péntek
9.00 – 16:30
Telefon: +36 (30) 377-37-26
Email: info@nyekipalinka.hu
Panaszkezelés menete:
1. Írásban (lehetőleg e-mail) jelezze problémáját (nem csak telefonon!)
E-mail: info@nyekipalinka.hu
Levelében mindenképp írja meg rendelésszámát és/vagy a számlán szereplő
számlaszámát, a hibás termék számlán szereplő cikkszámát, és a hibajelenség rövid
leírását!
2. Ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, melynek során
megkeressük az Ön számára legjobb megoldást (termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.).
A szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét,
másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. Termék cseréje esetén cégünk gondoskodik a hibás termék visszajuttatásáról
csomagcsereként. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagolja be!
A szavatossági idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!
Téves rendelés esetén szintén az info@nyekipalinka.hu e-mail címre írjon!
3. Lakosságot, kisfogyasztókat, közületeket és viszonteladókat is kiszolgálunk.
4. Viszonteladók
Viszonteladók jelentkezését várjuk! Ehhez a viszonteladóknak szeszesital kiskereskedelmi engedéllyel kell rendelkezni, mely a nagykereskedelmi eladás feltétele. Mindenképpen kérjük telefonon/ emaileben előre jelezni a továbbértékesítés szándékát.
5. Hogyan lehet rendelni?
Interneten keresztül történő megrendelések:
Egy kosarat, bevásárlókocsit alakítottunk ki, melyet a választékban található termékekkel lehet megtölteni.Ha egynél több mennyiségű cikket szeretne rendelni, akkor módosítsa a kívánt darabszámot a kosár mellett lévő + vagy – jellel. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget. Több termék vásárlása esetén- Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen klikkeljen a “megrendelés” gombra baloldalon a navigációban, vagy a kosár oldalán és folytassa a vásárlást.
Majd a “megrendeléshez” gombra kattintson és töltse ki az űrlapot. Amennyiben kitöltötte az űrlapot a tovább lépés gombnál van lehetősége adatait ellenőrizni, vissza gomb megnyomásával javítani is tudja azokat.
Ezt követően tájékoztatjuk a szükséges szállítási adatokról. Kérjük, olvassa el figyelmesen az “Általános Üzleti Feltételeinket” is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. Azután már csak a teljes címet kell megadni. A megrendelés elküldése és beérkezte után visszaigazoljuk a megrendelést és tájékoztatjuk, hogy mikor fogja az árut megkapni. Ezzel kapcsolatban kérjük, olvassa el a rendelkezésre állás című pontot is.
Az első visszaigazolás nem minősül szerződéskötésnek, hanem csak egy igazolás a megrendelésről. Kollégánk legkorábban a következő munkanapon válaszol a rendelés állapotáról.
Megrendelése alatt minimum 3 visszaigazolást küldünk e-mail címére:
1. Az elsőt automatikusan küldi számítógépes rendszerünk.
Amennyiben a nap folyamán nem kapja meg ezt az e-mailt, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé (előtte esetleg ellenőrizze levelezésének LEVÉLSZEMÉT mappáját is, mivel bizonyos levelező rendszerek oda helyezik át).
2. A várható érkezési időt a második e-mail fogja tartalmazni, amit a rendeléstől számítva 1 munkanapon belül fog megkapni. Amennyiben a választott fizetési mód előre utalás, úgy az utalás megkezdése előtt kérjük ezt az e-mailt megvárni.
6. Rendelkezésre állás
Ha a rendelés beérkezését követően azt állapítjuk meg, hogy a megrendelt termék éppen nincs raktáron, akkor jogunkban áll helyette Önnek felajánlani egy hasonló minőségű és értékű árut, vagy a szerződéstől visszalépni. A már kézhez kapott fizetéseket a Nyéki Pálinka KFT, miután ő vagy a vevő visszalépett a szerződéstől, azonnal megtéríti.
7. Árak
Amennyiben a Nyéki Pálinka KFT-nél hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A Nyéki Pálinka KFT. ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően vagy még egyszer megerősíti a megrendelést vagy a Nyéki Pálinka KFT. elállhat a szerződéstől.
Az Internetes oldalunkon található áraink, Forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót ( ÁFA ) tartalmazzák ! Áraink a hulladékkezelési valamint a termék díjat is tartalmazzák és naponta frissülnek.
Ajánlati kötöttség: Amennyiben a visszaigazoló e-mailünket megrendelést követően 48 órán belül nem kapja meg, az igénybevevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
8. Választható fizetési módok
Utánvét (Foxpost):
Ha Ön utánvéttel történő szállítást kér, akkor az utánvételi összeget a küldemény átvételkor fizeti készpénzben vagy bankkártyával a Futárcégnek ( jelenleg Foxpost Futárcég) felé.
Átutalás (szállítás Foxpost futárral):
Előre átutalás fizetési mód választása esetén, a megrendelés után, emailben megkapja az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük a végösszeget előre bankszámlánkra fizetni, amint a fizetés megérkezett a bankszámlánkra a szállítás megtörténik.A közleménybe ne felejtse el az online-megrendelés számát beírni.
Készpénz:
Személyes átvétel vecsési székhelyünkön lehetséges hétfőtől péntekig 9-16.30 óra között. Nyéki Pálinka Kft, 2220 Vecsés, Tamás utca 24. Mielőtt befáradna hozzánk vásárolni, rendelje meg a webáruházban a keresett terméket és válassza a készpénz személyes átvétel fizetési módot, kollégánk értesíti az átvételről. Amennyiben nem találja a keresett terméket érdeklődjön az ügyfélszolgálati elérhetőségünk valamelyikén vagy üzletünkben.
Bankkártyás fizetés:
a, Biztonságos fizetés a webáruházban a myPOS terminálján keresztül.
b, Üzletünkben is fizethet bankkártyával, ez esetben is rendeljen a webáruházból és válassza a személyes átvétel Vecsési üzletünkben fizetési módot.
c, Foxpost automatákban bankkártyával is fizethet, erről az átvevő ponton érdeklődjön.
PayPal fizetési lehetőség:
Paypalnál regisztrált ügyfelek részére. Ez nem egyenlő a Paypass fizetési rendszerrel.
Az utalás teljesítése után küldjük az árut.
A megjegyzésbe írja be a rendelésszámát !
9. Szállítás
A Nyéki Pálinka Kft. a Foxpost csomagküldő szolgálat segítségével gondoskodik a gyors szállításról. A raktárról szállítható termékekre munkanapokon rendszerint 1-2 munkanap alatt garantálja a szállítást, illetve ha nincsen raktáron a keresett termék, a vásárlóval egyeztetünk a továbbiakban. Hiba, probléma bejelentéshez, illetve garanciális ügyintézéshez, töltse ki a panaszbejelentő űrlapot a kapcsolat menüpontban a webáruházunkban a gyorsabb ügyintézés érdekében
Az aktuális szállítási díjak a megrendeléskor a kosárnál automatikusan feltüntetésre kerülnek.
Postafiók címre nem szállítunk!
A feltüntetett szállítási díjak és értékhatárok az ÁFÁ-t tartalmazzák.
10. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a tulajdonunkban marad.
11. Garancia/Panaszbejelentés
Folyamatban lévő rendelésekkel kapcsolatos ügyek
1. Rendelés törlése
A rendelés visszaigazoló e-mailre válaszolva írja meg, hogy törölni szeretné rendelését.
2. Rendelés módosítása
Amennyiben módosítani szeretné a rendelése adatait, azt a rendelést visszaigazoló e-mailre válaszolva megteheti, írja meg mit és mire módosítsuk. Ha más termékre tart igényt, akkor küldje el a rendelését újra és a megjegyzésbe írja be hogy előző rendelését törölteti.
Teendők hibás teljesítés esetén
Ha már átvette rendelését, de kevesebb vagy több darabszámú termék vagy nem a megrendelt termék került a csomagba, kérjük az emailen, telefonon jelezze számunkra. Számlázással kapcsolatos problémát a megrendelést visszaigazoló emailre válaszolva tud jelezni.
Garanciális ügyintézés menete:
1. Kérjük emailben, telefonon jelezze garanciális problémáját.
2. Ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, melynek során megkeressük az Ön számára legjobb megoldást (termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.). A szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. Termék cseréje esetén cégünk gondoskodik a hibás termék visszajuttatásáról csomagcsereként. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagolja be!
A szavatossági idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!
Szavatosság, jótállás
1. Szavatosság
A szavatosság kezdete megegyezik a számla (Fogyasztói szerződés) kiállításának dátumával, ezért azt minden esetben jól őrizze meg! (Viszonteladó partnereink esetében is!) Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 305. § (1) és (2) bekezdése szerint:
-A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell
bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben!
-A 6. hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett!
2. Jótállás
A cégünk által forgalmazott termékek kötelező jótállásával kapcsolatos alapvető tudnivalókat a jelenleg hatályos jogszabályok alapján az alábbiakban foglaljuk össze.
Az üzletünkben megvásárolható termékekre vonatkozó kötelező jótállási időt a jogalkotó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 2.§ 1. bekezdésében megadott ár szerinti besorolás állapítja meg.
A rendelet alapján a jótállás időtartama:
a) 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250.000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, kivéve ha a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási jeggyel kapcsolatos rendelkezések – (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ – az alábbiak:
1. A jótállásból eredő jogok – a 3. bekezdésben foglalt kivétellel – a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
2. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
3. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
Cégünknél történt vásárlások a megrendelés vagy számlaszám alapján egyértelműen beazonosíthatók, és ha a megvásárolt hibás termék a kötelező jótállás hatálya alá tartozik, a vásárló érvényesítheti a jótállással kapcsolatos jogosultságát.
Hibás termék cseréje
A hibás termékeket a Nyéki Pálinka Kft nem javíttatja hanem kicseréli vagy ha nem áll rendelkezésre cseretermék, akkor visszavásárolja. A jogszabály a csere határidejét 8 napban állapítja meg. Ha a cseretermék szállítási határideje 8 napon belül van, vagy ennél hosszabb, de a vásárló igényt tart a cseretermékre, akkor kicseréljük, ellenkező esetben pedig visszavásároljuk a terméket.
Hibás termék visszavásárlása
Amennyiben a csere 8 napon belül teljesíthető, de a vásárló nem tart igényt a cseretermékre, saját költségén visszajuttathatja cégünknek. Ha a csere 8 napon belül nem teljesíthető és a vásárló sem tart igényt a cseretermékre, úgy a Nyéki Pálinka Kft saját költségére elszállíttatja a hibás terméket. Mindkét esetben a termék visszaérkezését követő 8 napon belül megtörténik a pénz visszatérítése üzletünkben készpénz formájában, bankszámlára, vagy annak hiányában átutalási postautalványon.
12. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet és a 45/2014. Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről és a Nyéki Pálinka Kft. elfogadási nyilatkozatával próbavásárlás jön létre. A vevő az árut a kézhezvételtől számított 14 napos elállási határidőn belül az okok meghatározása nélkül a Nyéki Pálinka Kft. részére visszaküldheti mérettől függően ajánlott levélként vagy belföldi postacsomagként. (= elállási jog). A határidő betartásához elegendő az áru idejében történő feladása. Az áru visszaküldése előtt kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Nyéki Pálinka Kft. képviseletével. Ha a vevő az árut határidőre és rendben visszaküldte, akkor a Nyéki Pálinka KFT. a már kifizetett termék vételárát az elállást követő legkésőbb a 30. napon megtéríti igény szerint átutalással vagy postai úton.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 12 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. A fogyasztó az elállási jogának gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni az árut.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vevő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból ő idézte elő.
A vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
13. Adatvédelem
Lásd az oldal alján lévő külön adatvédelmi nyilatkozatunkat.
14. Üzleti feltételek
Minden esetben a Nyéki Pálinka Kft. Általános Üzleti Feltételek érvényesek. ( rövidítve ÁÜF )
A Nyéki Pálinka Kft. minden felelősséget elhárít a terméknek a vásárló vagy más személy által történő használatából, nem használatából és helytelen használatból illetve nem időben történt hibás működésre utaló jelekből eredő bármilyen személyi sérülésre, vagyoni kárra vagy erkölcsi kárra vonatkozó reklamáció esetén.
16. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Pest Vármegyei Békéltető Testület
1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.
Telefonszáma: (+36-1) 792-7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
– Bírósági eljárás kezdeményezése.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Kelt: Vecsés, 2023.09.20.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.